Monday, August 29, 2011

Assalamualaikum...

Sekali lagi kita bertemu di malam Syawal ni.. cam hepy je bunyik?
Memang!! Hepy sangat-sangat!
Kenapa?
Sebab baru dapat baju raya!!!!
Horayyy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hepy giler ni.... =)
(Terus tersenyum + tersengih-sengih mengalahkan kerang wangi)

Maunya tak hepy. Pada awalnya,aku ingat baju raya dah tak sempat siap dan secara langsungnya kira tak ada baju raya la tahun ni. Tapi beberapa minit yang lalu, tailor yang baru saja aku kenal dua tiga bulan lepas datang ke rumah, hantarkan baju aku and adik-adik lagi dua orang tu... Walaupun sepasang je yang sempat siap, tapi aku bersyukur sangat-sangat.

Hmmm.. malam ni catat sejarah baru. Maklumlah, sebelum ni tak pernah pun baju raya siap malam raya. Kira berbaloi la aku mengamuk siang tadi.. Hahahaha! (dengan penuh kezaliman)

Sekarang, boleh teruskan persiapan untuk raya esok.

~baru ada mood untuk buat puding. Ngee...

p/s : Jemput datang ke rumah. (Jangan lupa bawak duit raya untuk Tinta Jiwa sekali.) hik3

No comments: